hej jag har jääääääääättetråkigt

Jorå, så sant som det var sagt. Sitter här och typ rullar tummarna för jag inte har nånting att göra. Snöat har det också hunnit göra, jdgafKEFWhgdfyderfgr! Vill inte ha snö! Har kommit fram till att jag ska ta tag i min garderob och att jag ska slänga de kläder jag inte använder så jag får pengar så kan jag köpa nya kläder! Lyssnat på musik har jag ocksåå hjort. Skulle ut till stugan med la familia idag men det blev inte så, så nu sitter jag hemma och ruttnar istället. Ska ta och hoppa in i duschen hade jag tänkt, känner mig väldans ofräsh sen ska jag skriva klart engelska grejen och kolla på prision break. Ciaaaaaaaaaaao! /Alice

Gammal bild!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0