fuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuck

Sitter här och dampar totallt på min dator, eller ja snarare min sladd. Var tvungen att sitta och hålla i sladdjävlen för tt dotorn inte skulle dö. Så ja min dator lever typ ett eget liv för tillfället. Men Har nu fixat det och snott Elias sladd så än så länge funkar det. Dagen idag har varit helt okej, ovanligt bra faktiskt. Men det kan ju dock bero på att det är fredag och det är nu lov! Sen efter skolan så drog iallafall jag och linda ner på stan och emelie knallade också med i typ en halv timme men sen vart hon tvungen att dra sig hemmåt. Jag och Linda hoppade in på Landings och tog en fika och pratade i ca en timme tog sen en liten promenad mot 10 som tog mig upp till gränby och sen åkte jag och mamma hem. Fick med mig en jeansskjorta och en vanlig top med mig hem. Sedan dess har jag bara ätit och nu sitter jag helt överlycklig att vi har lov och bara chillar! /Alice
skulle inte direkt säga nej....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0