Full fart frammåt.

Tjenare ridärz. Sitter i vår soffa och kikar faktiskt lite grann på hockey tillsammans med pappa. Men har även hörlurarna i med musik. För tillfället Ed sheeran. Älskvärd musik. Har vart en riktigt bra dag faktiskt. Hade engelska prov och idrott. Sen tog jag, Meli, Ebba och Hanna bussen ner till katedral där vi mötte Alice, Lisa och Linda. & även resten av klassen. Sen tittade vi på deras musikal som faktiskt var riktigt bra. Jätte duktiga var dem. Hanna och jag råkade bara skrattade lite på fel ställen. Sen traskade vi iaf mot staden där vi hängde resten av eftermiddagen. Käkade fettismat på mcdonkis. Sen kikade vi runt och shoppa lite grann. Fick med mig en stickat tröja och en skinnjacka hem. Nöjd. Sen tog Lisa och jag bussen hem. & sen när hon gick av så ringde vi upp varandra, töntar som vi är. Men det var tur, för jag höll på att bli reapad på vägen hem. Iaf så måste tacka min fina vänner för en trevlig eftermiddag. Har väl inte så mycket mer att meddela så jag visar två bilder, en på min shopping. Och sen en på mina vårskor, hahah jag är så mobbad.
/Frida

Fulaste bilden ever tagen på mig. Ser mega tjock ut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0