Friday, friday.


Heeeeeej! Klockan är mycket och jag är trött som en seg ödla. Har haft en riktigt bra dag idag, inte alls så jobbiga lektioner i skolan. Det var dessutom tacos till lunch, som ett + i kanten. Sen cyklade jag hem och softakoftade gal1. Sen vid 17 tiden mötte jag Emma vid hörnet och vi traskade ner mot svartbäcken där vi träffade Lisa. Sen hoppade vi på bussen mot Vattisholmis där vi även träffade Hanna & Meli. Sen gick vi hem till Alice där vi har hållt hus resten av kvällen. Vi käkade jätte got mat, fikade, pratade och firade våran Alice. Det verkade som att hon blev jätte nöjd med sin present så det känns grymt. Annars då? Händer inte så mycket, ligger i min säng och lyssnar på musik samtidigt som jag har en fin konversation med Hanna på msn. Kommer somna inom typ 5 min känns det som. Lördag imorgon, sovmorgon väntas. YESYESYES!!!
/Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0