every time i turn around

Yoooooooo McFlooooooow! Sitter nu i min säng efter en underbar kväll med mina underbara! Fick helt otroligt fina presenter och nått otroligt mys med mina gals! Behövde verkligen en kväll med bara er och inte behöva tänka på nått annat. Sen runt 11 så hade iallafall alla dragit hem och jag tog tag i disken och sen fastnade jag just här, I min pyjamas i min säng och bara njuter av att jag kan sova lääääääänge imorgon och att det är helg och att jag har så himla fina människor runt om mig hela tiden älskar er verkligen av hela mitt hjärta och fattar inte vad jag skulle ta mig till om jag inte hade sån fin familj och så fina vänner som jag har! /Alice
Fick ett par röda vans, seriöst hur bra vänner har inte jag på en skala 1-10!? Jo 98765431234566 om inte bättre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0