do ya thang!

Blev ingen f&f idag men mina friändz fick lite livlust i mig idag iallafall. HAde även bara 4 lektioner även om den sista var så jävla lam så det var inte sant, hade världens skummaste vikarie som inte ens kunde spanska och guud vila bara ställa mig upp ta mina grejer och gå därifrån. Men jag satt kvar och kom ändå hem ca en timme tidigare än vanligt eftersom våran sista lektion var inställd, YEAAH BUDDY! Och sen dess har jag inte gjort så mycket pluggat lite halvt på kemin, som jag egentligen bara vill slänga ut genom fönstret.. Hosta har jag tydligen också börjat med, vettefan vad som hände, känns som om jag ska hosta upp mina inälvor. Nej men nu känner jag att det blev lite lång här + att mina budds vill att jag uppdaterar min novellskit! /Alice
Ska på denna sköna jävels konsert om ca en månad bitchesssssssss!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0