ALL I NEED IS.........YOU

Kom på att jag har inte bloggat nånting idag + att Frithooofo tjatar lite smått på mig..
Men dagen har iaf sett ut så att jag var tvungen att dra mitt fina arlse ur sängen halv 9 imorse för att jag skulle ta tåget till konfan med Meli. Det rullade på ovanligt fort, vi åt våfflor, målade osv. Sen var det föräldrar möte som bara tog typ 20 min och som Frido sa så vart det kaos pag att man bara får ta med sig 10 pers. Vi kommer bli typ 40 pers, troligen mer från min la familia. Så vi får se hur det blir. Men sen efter det så åkte vi iallafall hem till F&F och åt ännu mer våfflor och firade farfar som fyller imorgon. Sen somnade jag på deras säng och vid 6 nån gång så var vi hemma igen och jag har hunnit plugga och duscha. Så nu hoppar jag ner i sängen, god natt! /Alice

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0