21 mars 2012

Så var man alltså 15 då.. Känns bra, antar jag. känns osm igår om jag ska vara ärlig. Mysigt med födelesedagar tycker jag. Spelar ingen roll om det är min eller nån annans bara så mysigt med att alla samlas osv osv. Vaknade imorse av att m & p och edvin och elias kom in och sjöng för mig imorse, fick lite presenter och frukost på sängen. Fick sedan skjuts av pappa in till skolan. Blev firad lite smått i skolan också med en hel del kramar imorse när jag kom dit, lite vacker sång fick jag också! dagen rullade på helt okej fast sista lektionen på onsdagar är alltid så dryga och sen åkte jag hem. Och strax efter det så kom F&F med lite mer presenter. Vi åt mat och fikade och sen satte ag mig lite smått med lite läxor men ska nu hoppa i säng. Tack allihopa för alla fina gratulationer, ni är ju för härliga! /Alice
Ca ett år sen. Helt sjukt hur tiden går fort!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0