00.26 - fredagsnatt.


Hm, nu ska vi se. Vad har hänt sen sist vi sågs? Jag har käkat Pizza, druckit cola, tittade på One tree hill och skrivit en hel del på min novell. Även här har min spotify lista varit väldigt delaktig. Har pratat lite grann med Alice som ni stötte på tidigare ikväll ifrån Alices inlägg. Även Habba flikade in ett tag, men sen somnade hon tror jag. För henne fick jag inte höra något mer från. Just nu är jag väldigt, väldigt, otroligt, mega trött. Ögon locken åker upp och ner på mig hela tiden. Veckan hade varit tuff alltså. Imorgon väntas en välförtjänt sovmorgon, taggar redan. Sedan ska jag sitta lite barnvakt till min fina pojke som jag inte har sett på 6959670(osv) år känns det som. Eftersom att han har varit sjuk. Nu ska jag nog shuffla igång min lista igen och sedan ta och skriva lite till på min novell. Fantasin flödar såhär på fredags natten. Vi hörs mina fina vänner. Ciaoo.
/Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0