We spend too much time apart.

Hallåj! Mötte upp min Lisus imorse och sedan tog vi en promenad (I REGNET!!!) ner till staden. Där kikade vi runt lite å pratade strunt. Sedan tog töntarna en trip till bibblan och lånade böcker, fast nej. Jag ska inte ljuga, det var bara jag som var tönt å lånade böcker. Har blivit helt uppslukad av kärleksböcker. Sen käkade vi kebab å strax efter det traskade vi hem igen. Vi planerade Lisas framtid, och sjöng WMYB på svenska på vägen. Riktigt trevligt alltså. Denna flicka är bra härlig! 
Sen dess har jag inte gjort så mycket, mestadels legat i min soffa och flinat. Ni hör ju så bra liv jag har.
Ska strax slå på Gossipgirl, och sedan diskutera lite med Lisus. Vi höres.
/Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0