East Coast

Äntligen fredag! Fy faen så skönt. Denna vecka har gått otroligt segt må jag säga, även om vi inte haft någe läxor eller nånting. Skolan idag helt okej. Film på engelskan, paintboll på idrotten, nej inte riktigt paintboll... Och sen drog hela klassen ner till UNT på SO och det var väl okej, lite tråkigt i slutet när hon baa stod och bablade men annars var det väl okej. Följde sedan med emma när hon solade, vilket även mina fllow bloggers gjorde så vi satt där en stund och snackade strunt. MIn buss kom, jag åkte hem, lagade mat med mamma, myste i soffan och snart ska jag väl hoppa till sängs med tanke på att jag ska upp 7.30 imöra för att jag ska på moppe kurs, amazeballs... /Alice

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0