Thank god.


Känner ni som jag känner om denna bild på mig? Lite såhär; Uppcon nästa? XDXDXD

Nå, vad har jag gjort idag då? Har städat mitt rum(GLAD MAMMA), rensat min garderob, gråtit lite till EHM, skrattat lite till How I met your mother, köpt blommor, pratat med Hanna, spelat spel på spela.se, kollat på Little mix(För Elins skull) å till sist ätit jordgubbar med glass. Hur mycket jag åt behöver vi inte gå in på, för det känns lite som intrång på någons privatliv. I detta fall, mitt privatliv. I vilket fall kändes det väldigt nastolgiskt osv. Det var ju för tusan årets första jordgubbar<33333333333333333333 Kanske ska göra ett traditionellt Frida skrik, ok? Är ni med? 1 2 3 AAAAAAHEEEEEEEIIIIIAOOOOOOOOO. Nu är du allt nöjd va Lisa? Ok, nu är jag ute och flummar låååångt, lååångt härifrån. Så tillbaka till nuet. Kvällens planer är; Ingenting. Så vi hörs när jag är klar med detta. Hejdååååååååååå. PEACE OUT.
/Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0