Stupid hoe is my enemy

ROAD TRIP
Började dagen med att dra mig till skolan och städa ut skåpet, skönt att slänga allt, åt lunch och fikade med klassen. Slutade typ 12, åkte hem. Drog på liten road trip med mamma till stockholm, åkte kaaanske fel ett antal gånger men efter 2 timmar kom vi rätt. Nämligen vänner till familjen där jag och mamma åt middag och mamma hade fått sin klänning sydd. Grymt god mat och sedan runt 9 drog vi oss hem igen. Kom hem när det vr ca. 20 min kvar av fotbollen sverige-ukraina. Vi förlorade, vilket var bajs..
Men iallafall så är det ju sista dagen i skolan, vilket ska bli så jäääävla skönt! Få tillbaka alla betyg fälla några tårar för att jag inte kommer träffa min underbra klass på typ 2 månader. Hem och sedan får vi gäster. Nej nu ska jag sova så jag orkar upp imorgon, ciao bella! /Alice


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0