Spontant.


Dagen har varit väldans bra! Fikade med klassen, slutade tidigt, kikade på brännbollen å övade med kören. Åkte sedan upp till Gränby C med Habba och Emma. Vi käkade tjockismat och kikade runt i någon timme. Sen gjorde jag en make-up rådgivning som jag fick av mina tjejer i födelsedagspresent i februari. Efter det kikade vi runt lite mer, och sedan endade vi upp på barista med varsin smoothie. Sen åkte jag hem och klippte av mitt hår. Var så trött på mitt långa hår, så har nu en kort frisyr. Känns otroligt skönt nu, inför sommaren. På Onsdag ska jag även färga en brun dipdye, spännande. Imorgon är det avsnlultning, och jag är taggad som tusan.
Äntligen är det sommar, och åttan är slut. YESÝESYESYESYESYES OSV.
/Frida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0