Sleep now, under my skin

Hej allesammans! Har haft en mycket trevlig dag! Åsa var världens goaste. Vi pratade, skrattade och shoppade! Sedan åt vi lunch också, och babblade ännu mer. Är otroligt glad för pappas skull. Han har verkligen hittat en underbar tjej.
Fick med mig allt på checklistan hem! En avslutningsklänning och två bikinis i Greklands färger! Passande, eller hur? Köpte också en ny bra hårspray och lite hårnålar att fixa min risbuske till hår med på tisdag! Testade även ett par Acne jeans som jag har tittat på i flera veckor nu, men så klart så såg de helt sjuka ut på mig. Varför måste det alltid vara så? Varför?!
När jag först hälsade på Åsa så gav hon mig en liten söt påse där två små armband som hon hade gjort låg. Ett i lila och ett i rosa! Jättegulligt! ♥ /Hanna


Det rosa armbandet! Jag som hatar att ha saker på armarna tycker faktiskt otroligt mycket om detta! Vill aldrig ta av mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0