Run Forest, Run!

Typ så här fint dallrar mitt fett när jag springer! 
Har inte gjort så jätte mycket idag. Låg i sängen till 2 hoppade ner till köket och letade fram nånting att äta, blev yoghurt och mackor, tappade mobilen i yoghurten, kollade på TV, fixade middag vilket blev kycklig och pommes frites, slöade framför datorn en halvtimme, sparkade mig själv i arslet och tog på mig tränings kläder och hoppade ut och körde en joggingrunda på 1,5 timme. Körde lite små övningar när jag kom hem och hoppade in i en välflörkät dusch. Mår lite halvt illa nu och har typ och i kroppen pga att jag inte har varit ut och sprungit sen skolan slutade, skam, men inget slår känslan när man är klar och stolt över det man gjort! Och fy fan va bra det kommer kännas imöra! Apropå imorgon, så ska jag och Fritoffo iväg mot huvudstaden och träffa lilla Elin imorgon, ska bli riktigt kul! 
Ska nu ta och hoppa ner till soffan för att kolla på 4 timmar lång film med papi. /Alice

Kommentarer
Postat av: ElinSkantz

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHA JAG DÖR HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH

2012-06-27 @ 01:28:32
URL: http://skaantz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0