Och så var ännu en fredag slut


Våran konfirmation, kommer dock vara typ 5 gånger så lite folkt men det blir mysigt! 
Halloj i stugan. Vart en liten kort beskrivning av min förmiddag i mitt förra inlägg och ja Frida förklarade hur eftermiddagen i kyrkan såg ut. Spa, hamburgare, chips, godis, jordgubbar och ett underbart sällskap helt enkelt. 
Sjöng höll vi också på med en hel del också, och kom fram till vad vi ska sjuga på Ellens konfirmation osv. Mamma kom och hämtade mig och Emelie runt 9. Kom hem och slängde mig direkt i soffan och kolade på fotbollen och jag hade bara mssat ca 30 min faktiskt. Gick lös på twitter pga det hela gjorde jag också. Nu sitter jag här och bloggar då jag borde sova eftersom jag ska upp 7 imorgon, yaaaay.. Får även ta och hardcore blogga nu den kommande veckan eftersom mina fellowbloggers är på uppdrag i främmande länder. /Alice 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0