Och så slog klockan halv 2

Vart denna gryma film på bio med la familia.
Ja som rubriken säger så är klockan ca halv 2. Och för nån timma sen var det lördag. Vkande tidgit halv 8 redan faktiskt, duschade, käkad lite frukost osv hoppade in i bilen och mamma skjutsade mig till moppekursen. Satt där från 9 till 4. Och fy fasen va långtråkigt det vart, och jag ska göra om det nästa lördag, kommer avlida. Nej men tråkigt var det iaf och sen kunde man liksom det mesta så det gjorde det hel ännu mer tråkigt. Sen vid fyra gick jag iallafall ut i regnet igen och gick från samaritehemmet till Typ luthagens livs, lite längre. Fy satan va blöt jag var när jag klev in i Helena och Antons lägenhet sen. Usch, kände mig ärligt talat skabbig. Men jaja, umgicks med släkten som var där, åkte hem, bytte om, åkte in till stan igen, käkade sushi, gick på bio med mostrarna, mamma och min morbror. The Avengers vart det den här gånge, riktigt grym måste jag också ta och säga. Nej ska nu hoppa i sängs är dötts trött. /Alice

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0