Ny Design!

Låt mig börja med, fy fan vilket pissväder! Vaknade imorse av ljudet av regnet smattrande mot rutan. Låg kvar i sängen ett bra tag, förflyttade mig med täcket och dator allt ner till soffan och pratade med lite folk på twitter. Märkte att klockan gått och blivit 2 så jag fixade iordning lite lunch till mig själv i form av mackor och yogurt. Satte igång Batman och myste under täcket för mig själv. När filmen var slut hade det slutat regna så jag satte på mig ett par byxor och satte på mig hörlurarna och drog mig ut på en timmes promenad som var riktigt skönt. Åt middag och nu sitter jag och gör ingentig. Ska ta och kolla på film med pappa om ett tag. Ha det bra! /Alice 
Hahahaha gjorde min dag! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0