le weekend

En gång i tiden var vi allt söta, broder min.
Gud jag har typ uppdatert sämst senaste tiden, känner jag. Igår iallafall så drog jag mig upp 7 för klockan 9 skulle jag nämligen vara på körskolan. Och det var jag. Fick sedan gå ut i regnet igen eftersom vi skulle ställa oss i korsningar ch skriva hur det gick till, trafik regler, skyltar osv. Sedan var det 20 frågors provet som man var tvungen att ha ALLA rätt för att få övningsköra i trafik, vilket man måste göra för att få köra upp sen. OCH JAG NAILADE DET FÖRSTA JÄKLA GÅNGEN, OCH JAG VAR TYP DEN ÄNDA AV 14 OCH FYFAEN VA SKÖNT DET VA! Åhh vill typ gråta lite för att jag var lite stolt över mig själv, hade sån jäkla panik över det provet, just för att man var tvungen att få ALLA rätt. Så nu är det över + att jag har inga mer 9-4 kurser på lördagar! Whoop, whoop. Sedan kom jag iallafall hem till Elias och vi åkte till storvreta och köpte godis. Vi bakade sedan pizza och hade the walking dead maraton. Nu är det söndag och håller på att fixa i mitt rum. Hare bra! /Alice

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0