I never let you go.


Ta åt er, för Melker vinkar faktikst till er på första bilden. VINKA TILLBAKA NU.

Hallådär! Har haft en icke så händelserik dag, idag. Har mest busat med min Melkurius, men har även kikat på teve, läst lite och fikat. Låter trevligt va? Har även utsatt min mobil för hemska saker. Har tappat den i både handfatet å chipsen. Sen har har den även befunnit sig i en dräglande mun. Inte min alltså, utan Melkers. Är nyss utkommen från en dejt med duschen och ska alldeles strax släcka ner. Ska försöka somna i lagom tid, eftersom att Alice & jag ska iväg in till huvudstadaa imorgon. Vi ska nämnligen träffa Elin. Äntligen, känner jag. Har tagit några månader att ta sig till detta stadium. Men nuså. Har väl inget mer att meddela nu, såå.
Vi hörs poolers. PEACE.
/Frida

Kommentarer
Postat av: ElinSkantz

Jag tror jag faktiskt var den enda utav dina läsare som faktiskt vinkade tillbaka...

Svar: Jag är stolt över dig Elin!!!
thosefiveboys.blogg.se

2012-06-27 @ 01:26:21
URL: http://skaantz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0