Home is wherever I'm with you

 Hallå allesammans! Fick världens chock nu när jag fick syn på den nya, mycket komplicerade blogg.se layouten! Kanske var det därför appen till iPhone inte fungerade igår? Jag försökte nämligen skriva en liten hälsning från soffan under Top Model igår, men icke sa nicke. Den vägrade låta mig logga in!
Hur som helst, visst var det bra igår? Nästa vecka är det ju final, och jag kommer att missa det! Usch, det är helt bedrövligt. Men vem tror ni vinner? Jag skulle gissa på Lisa, men jag har någonting starkt emot henne, så det känns inget vidare. Förstår inte hur Angelea kunde slå ut både Dominique och Laura? Hon har ju varit ganska usel genom hela tävlingen. Hon har ju personligheten, i och för sig. Men nu ska vi inte fortsätta pladdra om det. Just nu håller jag på att packa ihop allt inför avfärden mot Kreta imorgon. Har panik över att jag ska glömma något. Det skulle inte förvåna mig om jag glömde hela necessären, kameran eller något annat viktigt. Jag är ju så vimsig och tankspridd av mig! Men nu hörrni, nu ska jag lägga av! Det här inlägget blev alldeles för långt. Kan ha något att göra med min passion för Top Model. Haha! Om jag inte bloggar något mer innan jag åker imorgonbitti så önskar jag er en fin början på sommaren! Au revoir mes amis! Je t'aime! /Hanna

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0