Fyfan va vi är bra, ha-ha.


Oj, så klockan tickar iväg. Känns som klockan var fyra för bara några minuter sen. Började min dag med försovning. Smet in på lektionen tjugo minuter försent. Händer inte så ofta att jag försover mig, men tydligen idag. Måste ha varit väldans trött. Sen flöt iallafall dagen på. Fick veta betyg i 3 ämnen, och har höjt mig i två av dem. Min eftermiddag skulle egentligen ha spenderats på en stundentmottagning, men hade sån olidlig huvudvärk när jag kom hem så stannade hemma istället. Hann göra rätt så mycket under tiden min familj var borta. Städade köket, vardagsrummet å mitt rum. Lagade middag, plockade ur och i diskmaskinen, fixade nytt skal och kikade på televison. Har även fått hem mitt konfirmationskort idag, olycklignog ser jag ut som en säl. Nej, nu ska jag nog dricka lite saft och slå igång ett avsnitt av Gossip Girl.
Så skönt att vi är lediga imorgon, mmmmh.
/Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0