Don't you mess with me.


Slutade tidigt idag, ruskigt skönt. Dagen var förövrigt ganska bra, fick tillbaka två betyg. Ligger kvar på C i båda dem. Var nästan säker på att jag skulle sänka mig, så det känns riktigt skönt. Sista lektionen planerade vi maten inför Åland, som går av stapeln i augusti. Är så taggad!! Sen cyklade jag hem i regnet, och nu sitter jag här. Lyssar in mig på lite musik och ska packa matsäck till imorgon. Senare ikväll ska vi ut och äta. Mamma fyller år, m&p har bröllopsdag å det är min dopdag, haha så vi har en del att fira. Bilderna häröver är på mina 1D mobilskal, för Alice ville se dem. Sen är det en bild på mammas födelsedagskort, som Meli & Habba ville se (FULT).
Har ingenting mer att meddela, satteee FRED UT.
/Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0