Dipdye.

^Titta vad jag har gjort idag, och titta vad failat det blev. Det skulle egentlilgen har blivit brunt, men vad tusan gör det om 100 år? Det kommer ändå blekas av solen i Turkland, satteee. Annars då? Kan väl börja med att säga FYFAN VA SKÖNT MED SOMMARLOV. Nu tycker jag att vi ägnar ett skrik till detta. Är ni beredda? 1 2 3 AAAAAIIIIOOOOOEEEEEEEEEEH. Okej, så nu känns allt mycket bättre. Vi fortsätter. Jag vaknade väldans sent imorse, och hade ett långt gruppsamtal med mina vännosar. Nödvändigt! Sen strosade jag runt här hemma ensam i min blodomloppet t-shirt och packade lite inför Turkland, som går av stapeln på lördag. Sen lagade jag middag till min familjis, duktig va? Oooch sen färgade jag håret. Blev nyligen klar och ska strax slå på Gossip Girl. Imorgon ska jag till kyrkan och käka lunch så måste upp i lagom tid. Vi hööörs, ciaooo bella.
/Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0