Dimanche.

Hallå! Har tvingar både Ellen och Lisa att blogga idag så jag kände mig ganska tvingad själv att uppdatera. Dock orkar jag inte slå igång datorn, så det blir ett uselt inlägg från mobilen. Startade mig dag i kyrkan med hela kyrkgänget, inklusive Ellen å Lisa som äntligen har kommit hem från Brasseland. Vi tackade av Thoris, fikade och umgicks. Sen cyklade jag hem och möttes av Ellinor med sin moder. Vi åt kladdkaka med glass och lekte coola. Sen var vi ännu coolare när vi lekte med Iphones och lakrits. En väldigt bra kombination ska ni veta. Efter det åt jag grillad middag, och sen tog jag en kvällpromenad med min bästa Emma. Efter det åkte jag hem till min mormor och fikade. Ush, vad jag har fikat idag märkte jag nu. Inte konstigt att jag ser ut som jag gör. Iaaaaaf så kom jag nyss ut efter en date med duschen och ska strax släcka ner. Sista skoldagen imorgon, TAGGATAGGARAGGA. Okej, hejdå bajsisar.
/Frida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0