When he lays you down, i might just die inside.


BEHÖVER EN POJKVÄN NU, TACK.
Halllåååå! Titta, jag slår rekord. Klockan är endast halv 11 å jag bloggar. Applåder till mig! Befann mig framför teven hela förmiddagen. Åt lite ägg, och kikade på How I met your mother. Älskvärt program, alltså. Sedan hämtade jag min cykel hemma hos Lisa. Stannade och pratade med henne i någon timma, och sedan cyklade jag hem. Vi smed liten planer inför min framtida cykel. HAHA. Sedan åt vi middag och firade min broder som blir 17 år idag! Grattiss, grattiss, grattisss igen! Efter det skulle jag haa träffat min saknade Emma, men hon ditchaaade mig så jag körde ett träningspass istället. Är nyss utkommen från da shower, och ska nu softakofta i min beddis.
Vi höööörs, när vi hörs. PEACE OUT PEPPPSSS.
/Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0