Taylor The Creator

Skulle inte sitta helt fel, Taylor Gang linnet, YMCMB tröjan, young and reckless tröjan åhhh snälla ge mig!!
Dagen har inte varit så händelsefull, gick och la mig runt 12 igår vknade 12 riktigt skönt att sova ut efter mitt och Julia's försök till en all-nighter, haha så sämst och så mobbat! Men iallafall gick ner och mamam hade fixat frukost fastnade framför TV pga det dåliga vädret, myste med mamma, hjälpte till lite med tvätten osv. Middag, och sen har jag bara suttit här och laddat ner lite musik eftersom vi bilar ner till danmark på tisdag/imorgon. Borde även packa men har nästan hela dagen imorgon också så. Nej nu ska jag ta och förtsätta med musik, toodles bitches! /Alice

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0