Super Rich Kids With Nothing But Fake Friends

Ett så jävla bra album att jag tror jag avlider.
Hej på er, som Frida sa så är det väldans tomt här nu för tiden... Men gården spenderades för mestadels hemma, tog en skön springtur i regnet och senare mot kvällen så hoppade jag på moppen och tog mig in till stan där jag träffade tjejerna för en fika och en del prat! Stannade till och köpte glass till mig och brodern på vägen hem. 
Vi fixade lite wok. Hmande sedan i soffan med glass och skräckfilm. Så inte var så läskig faktiskm, mer äcklig och obehaglig. Kom i säng 4, somnade med huvudvärk 6 och vaknade av ett fint litet samtal fram pappa klockan 11 imorse, inte den muntraste tjejen som svarade dock... Kunde inte somna så låg och slöade i sängen till klockan slog 1 och jag kände att jag var alldeles för slö så jag hoppade upp och käkade lunch. Sen dess har jag bara strossat runt här hemma, fixade garderoben, igen, spelat en hel del med Elias, dammsugit mitt rum, bäddat rent sängen så nu ska jag ta och hoppa ner i en nybäddad säng! God natt. /Alice 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0