Sista skottet.


Beskriver min kväll ganska bra.
Hejho! Här var det minsann tomt på inlägg. Det måste betyda att vi alla tre är väldigt upptagna, eller? Jag har iallafall varit det. Fixade min 1D vägg hela morgonen, och sedan fick jag kungligt besök av Ellinor. Och ännu lite senare kom kompisar till våra familjer och åt middag här. De består alltså av två barn å en vovve. Vilket betydde Frida & Ellinor agerar lekledare. Vi spelade kubb, lekte med vovven och sedan avlägnade vi oss. Slutade kvällen i min säng, båda två jävligt trötta. Härligt liv! Morgondagen planeras tillsammans med Lisa & Emma. Ser lite oklart ut än så länge, men det lutar nog åt en fika.
Var länge sen jag träffade min fior, så det blir finfint. Nu ska jag dra mig till sängs. Vi hörs. Adios!
/Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0