Out of frequency

~ Hej. Har nu gått in i en djup depression. Orsak: Jag satt uppe halva natten och såg en extremt psykopatisk film som någon tydligen hade spelat in, så jag kom inte i säng förrän runt 2-tiden och somnade inte före tre. Det resulterade i att jag inte vaknade förrän runt en timme sedan. Min dag är förstörd. Avskyr verkligen att vakna sent. Halva dagen har gått och jag känner mig tröttare nu än vad jag gjorde igårkväll. Usch.
Kan väl passa på att berätta något positivt också: Igår hände det faktiskt något i mitt liv. Jajamän. Jag åkte och klippte mig, i sällskap av John, som också trimmade sin hjässa lite. Sedan tog jag mig ner till stan och mötte upp Lisa och Emelie. Vi fikade på stammis-stället Storkens uteservering och gick igenom vad vi haft för oss den senaste tiden... Det var ganska fort överstökat, för min del, som ni kanske förstår, men vi satt faktiskt kvar på Storken (Dock flyttade vi in efter ett par timmar, pga attack av fåglar) fram till åtta igårkväll. Mycket mysigt. Älskar att bara gosa ner mig i en stor soffa där - eller var som helst annars, för den delen - och bara prata om allt mellan himmel och jord, med mina tjejer. Så igår var en bra dag. Verkligen!
Men det var då. Nu är nu, och jag är inte på något vidare humör. Kanske bara ska sitta inne och tjura hela dagen, med lite musik i öronen och jordgubbar att gnaga på. Ja. Så får det bli. /Hanna
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0