Nothing's Fine, I'm Torn

Jag och lill tjejen igår!
Tjenare, hade en super mysig dag igår på Färingsö, där mina kusiner håller hus. Kom dit mitt på dan nån gång fikade höll i bebisen och är hon gullig eller?? Gud avlider så söt hon är! Drog ner och badade och bastade och badade i regnet och sedan vart det hamburgare och sen mera fika och lill tjejen somnade i mina armar. Runt 8-9 så åkte vi hemmåt igen. Kom hem la mig i sängen och kollade runt lite on tha intranät somnade runt 1 kanske. Och idag då? Njae har inte hänt mycket alls. Vaknade och förflyttade mig halvdöd ner till köket där jag fixade frukost och satt mig vid TV där jag har för mestadels har spenderat dagen i det halvdassiga vädret. Kände att jag vart tvungen att röra på mig så tog en 5 km springtur, skönt var det! Och tror att jag ska hoppa ner i sängen snart, är hur trött som helst. Toodles to you bitches! /Alice

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0