Live life for the moment because everything else is uncertain.


Emma in action å the paj klar för ätning.

Ställde klockan imorse för att möta upp min Emma så vi kunde sticka ut i spåret. Det blev en låååång promenad i solen. Duschade sedan, och åt lite lunch. Sen kom Emma över, å vi bakade paaaj på våra egenodlade jordgubbar. Alltså, hahahaha. Sedan åt vi den framför lite Gossip girl å 90210 tittande, häääärligt. Sedan hängde jag med pärents och handla lite. Insåg att det är ganska avkopplande, alltså. Sedaaaaan har jag inte hittat på så mycket mer. Pratat med lite folk på twitter, och smsat med min Eliiin. Imorgon bär det av till Kista med Emmsa!  Är faktiskt  väldigt taggad. Känner verkligen för att göra av med pengar, hehehe. Ok, fan va jag babblar. Hejdå.
/Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0