Lät du henne komma närmare? Var hon vackrare än mig? Det finns dagar då jag tänker mer på henne, än på dig.

Hallåååå! Sitter ytterst sällan vid min computer nu för tin, vilken resulterar i att jag glömmer bort att blogga. Har knappt sovit något inatt. Låg och pratade med en kompis på twitter, och sedan vaknade Melkurius och var ledsen så tröstade honom. Somnade sen runt 3 och väcktes av Melker vid 8. Iofs så sov jag och Melker middag lite senare på morgonen. Men är ändå sjukt slut. Sitter för tillfället och kikar på 90210. När det är slut ska jag städa mig rum och sätta på någe vettigt, sen kommer några kompisar till familjen hit och keeeekar. Har väl ingenting mer att meddela SÅ, vi hörs. PEACE. /Frida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0