If you can’t handle my worst You ain’t getting my best.


TJAAAAAA. Sitter faktiskt vid datorn för en gångs skull, applåder? Tack, tack!!!! I dagen till ära har jag hängt in tha stad med mina maties. Vi kikade runt, käkade lunch och pratade myckeeeeeeeeet. Det var väldigt fint, ska ni veta. Mina nöttisar är allt för bra! Jag botade även mitt shoppingberoende. Fick med mig litte smått hem, som ni ser på bilden här över. Skulle egentligen inte ha köpt någe, för behöver verkligen spara meeeeen nu blidde såhär. Håller aldrig saker jag lovar inom mig själv. Typ som att äta nyttigt, träna, inte shoppa ossssv. Det går inte för mig, förstår ni. Jahaaaaaapppp. Siter förtillfället och klurar lite på Slemmas design, men tror nog att den får vara klar. Hon verkar nöjd, satteeeeee då är väl Frida osååå nöjd. Btw så är idag en väldigt specieell dag ocksååååå. Våra pojks sattes nämnligen ihop till ett band för PRECIS två år sen. Väldigt nostalgiskt och fint. Även fast jag inte ens hade en gnutta aning om vilka pojksen var vid denna tidpunkt, meeeeeeen ändå. Bilden på min handled ståååår även för detta datum, om ni nu undrade. Ok, jag bara känner hur detta inlägg bara draaaas ut av massa onödiga bokstääver. Tragiskt. Och just därför ska jag kila nu. Nattinatti peepsss. 
/Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0