Home Sweet Home

Tog tyvärr inga bilder i helgen så ni får en gammal på mig och Julia från i vintras.
Tjenare, va ett tag sen! Jorå, drog ju ut till stugan med Julia i torsdags och spenderade hela torsdagen och fredag med na. Vi bade, snackade om allt mellan himmel och jord, badade ännu mer, myste, hade one tree hill maraton, grillade, solade och massa annat. Var riktigt mysigt specielt eftersom jag inte hade träffat henne sen jag vet inte när, men det var riktigt länge sen kan jag lova. Sov i hennes friggebod natten till idag och vi blev väckta 10 så då var det bara att gå upp och käka frukost, sedan så gick jag hem och packade, sa hej då till Julia och hennes familj, hjälpte min egen att packa vidare och inte långt efter det så satt vi i bilen och var på väg hem.
Sen dess har jag hunnit tagit en 5 km joggingsrunda, hjälpt pappa att döda gettingar med cockpit shine (en spray som egentligen används till bilen) och en håv. Pappa: "jag känner mig som en jedi" sen sprang vi runt och dödade gettingar. Jorå det är så det går till hos familjen Berg. Måste även ta och gå på myggjakt i mitt rum innan jag går och lägger mig eftersom mitt fönster är öppet för att det är så olidligt varmt. Ha det bra hörrni! /Alice
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0