Heart full of wine

Hej vänner! Kom fram till Biets stuga vid 2-tiden. Möttes av två glada kussar, T och H. Blev alldeles till mig. Kommer så väl ihåg det lilla svarta huset med blå knutar, sovkammaren som knappt ändrats sedan jag var här sist, förutom nya, fräscha lakan och fina blommor i fönstret... Och så ljudet av vågorna som kluckar mot den mjuka sanden. Nu när vi väl är här så måste jag nog erkänna att jag faktiskt har saknat det lite.
Snart blir det kaffe och dessert här i stugan som nu är ockuperad av Bergströms. Är egentligen alldeles uppsvälld efter bergen av mat som Biet tvingat i mig, men sötsaker har alltid en speciell plats i kakhålet. 
Ikväll är det ju final av PR Allstars också! Taggar till tusen! Helena och jag ska ta plats framför TV:n och stirra förväntansfullt på skärmen! Ha en fin kväll. /Hanna
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0