FU FU FU FU.


Två bilder från fikat. Hur fina är dom inte? Åh.

Cyklade ner på stan vid liunchtid och mötte min vännosar för en fika/lunch. Vi pratade i flera timmar, och sedan kikade vi runt lite på stan tills de stängde. Köpte en kofta å ett eyephone skal. Efter det käkade på Mcdonkis, och sedan traskade vi mot bion. Såg LOL, precis som resten av världen. Jag därifrån med tårar i ögonen, och insåg att jag verkligen behöver en pojkvän nu. Är i depserat need, alltså. Inte kul länge. Cyklade sedan hem igen, å fastnade utanför Lisus hus i några timmar pratandes. Vi tre har alltid mycket att prata om, ska ni veta. Kom sedan hem, och nu är jag flyförbannad. For your information. WORLDWAR 3 ÄR IGÅNG. Ok, hejdå. 
/Frida

Kommentarer
Postat av: Kussi therese

jag har äntligen börjat blogga igen!!!

Svar: Gud så bra! Det trodde jag aldrig, haha !
thosefiveboys.blogg.se

2012-07-02 @ 21:03:42
URL: http://www.baratherese.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0