Fredag den 13

Hey you, i really like you.
Okej så jag skrev ett tidigare inlägg idag på le ipad men det ville tydligen inte komma upp så tyvärr.. 
Men nu bloggar jag igen så! Nej men idag har inte direkt varit den bästa dagen direkt. Hade jätte svårt att somna, hade alldeles för mycket att tänka på, ont i magen och sov i en förliten säng. När jag väll somnat så måste klockan varit runt 4-5 kanske. Drömde världens konstigaste, skumaste, obehgligaste dröm och vaknade därav flera gånger. Sen vaknade jag 10 och kunde inte somna om. Hasade mig upp med en olidlig huvudvärk och illamående. Låg i soffan och gosade med mamma ett tag. Fick sen runt 2 i mig lite mat och strax efter det åkte vi till några kompisar som bor i närheten. 
Kom sen hem, åt middag och nu bara ligger jag ch chillar med mig själv i sängen. 
Imorgon kommer det nog inte hända så mycket, ska ta bussen hem, sova, äta, springa i mitt älskade spår det är så sjukt tråkigt att springa på asfalten här.. Nej nu ska jag inte tråka ut er mera! Toodles peeps! /Alice

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0