Find your freedom in the music

Hej fina ni. Vi har inte hörts sedan jag var uppe i Kalix, visst är det så? ...Ja ni, jag finner inte ens några ord. Jag är helt hopplös. Men sedan sist vi hördes har jag kommit hem till faderns näste igen, träffat mina kära flickor, tagit det årliga besöket till Gröna Lund och hardcore-övat inför min uppföljande audition till The Sound Of Music. Tror inte jag skrev någonting om det tidigare? Jag provsjöng hur som helst i slutet av Maj, tror jag det var, och fick beskedet att jag hade klarat det. Jag ska tillbaka till Stadsteatern 26 Augusti. Ni anar inte hur nervös jag är inför detta. Jag vet att jag har vad som krävs nu, eftersom jag tagit mig till slutaudition, men den här gången måste jag verkligen ge allt. Hoppas!
Men om vi ska gå till nuet, så kan jag berätta att idag ska det jobbas en del i boningen. Jajamän. Jag och pappa ska sätta upp studion i vad som förut var ett stort förråd. Ska bli skönt med mycket plats och att få vara ifred när jag sjunger. Tror att det blir mer action där inne då. Så nu ska jag alltså ut och koppla sladdar hit och dit, ta isär och sätta ihop mickstativ och flytta in instrument. Spännande att se hur det blir. Cheers! /Hanna
Insåg just att jag aldrig tar bilder längre. Det får bli en fin Paris-bild som utfyllnad. Jag vill åka.

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Åååh så roligt, det där med The sound of music. Marith pratade med några av oss innan och sa att hon visste att det skulle gå bra för dig. Lycka till med nästa audition! Heja heja!

2012-07-22 @ 23:05:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0