Did you know that it breaks my heart every time to see you cry?


FÖR FINAAAAA.
Hallooooooj! Träffade Meli & Ellen inne i stan tidigare idag. Vi köpte en melonas å lite gott, och sedan traskade vi till stadsparken där vi slog oss ner. Vi delade vår melon med plastknivar, pratade och skrattade i närmare två timmar sen var vi alla tvugna att dra oss hemåt. Men det var fint, ändå. Hade saknat mina sejjeeer. Tog iallafall bussen hem, och när jag kom innanför dörren möttes jag av Melkuus. Gosade med honom i några timmar, och sedan lagade jag middag med mamma. Tacoooooooos. Mmmmmmmmm. Kan nu dö lycklig, typ.
Sen kikade jag på 90210 och nu sitteeeer jag här ååå äter mjuka chips. Fint va? Jaaaaaaa. HAIDO.
/Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0