Did you get my last call?

Ja hörrni det är sommarlov och bloggen får ta smällen här i det hela.. Men igår hände inte så mycket i mitt liv, vaknade upp i det dåliga vädret men ju längre in på dagen ju finare väder blev det och på efter middagen så drog pappa och Edvin med mig till poolen där vi spenderade några timmar i solen. Grillade sedan när vi kom hem och sen vart det myskväll framför TVn. Låg vaken i några timmar till och hade sing-along för mig själv ute i friggen samtidigt som jag twittrade en hel del. Har inte hänt så mycket idag heller. Skulle ta moppen hem men svimmade nästan precis innan jag skulle åka så mamma och pappa tyckte att jag inte borde köra så mamma och jag tog bilen hem istället och nu sitter jag hemma i min överdrivet sköna säng och har inte ett piss för mig. Nej nu ska jag ta och komma på nått att göra! Adios! /Alice

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0