C0Oo0l kidz!

C0Oo0l kidz!
Har haft en super bra dag idag! Vaknade av att jag trodde att jag försovit mig men kom på att jag var uppe typ en timme förtidigt så jag somnade om istället, myyyys! Hoppade in i duschen, klädde på mig och sedan åkte jag och mamma in till stan där vi först hämtade ut mitt körkort, whoop, whoop! Mötte sedan upp Emma och vi knallade på genom stan ett tag sedan satte vi oss på subway i nån timma, gick en hel del mer i hopp om att hitta nån lite flashig second hand butik, gjorde vi det? Nej, med ett stort jävla N. Vi gick run typ 500 varv runt lilla uppsala men hittade inte ett piss så vi satte oss vid ån med varsin glass i hand och värk i fötterna och pratade på i några timmar till. Hur mysigt som helst! Åkte sedan och handlade med mamma, kom hem fixade hamburgare, yeaaah buddie! Slappade framför TVn och nu är jag helt slut och ska hoppa i säng innan jag somnar sittandes. /Alice

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0