And you feel like an ocean being warned by the sun.


Gammal bild på mig och min beeebisssss.
Hejsan, hemskt mycket hejsaaaan! Startade min dag med en löprunda (APPLÅDERA DÅHigh five!). Är precis lika förvånad som ni, för sen när är jag ute och springer? Det var iaf tungt, jävligt tungt. Tja, dålig kondissss. Efter  det åt jag ägg, och kikade på några avsnitt av One tree hill. Sen kom Melkurius över hit, så jag var barnvakt i några timmar. När han sedan hade gått hem mötte jag upp min fina Lisa. Vi tog en cykeltur som ledde oss ut till Börje. Det var fint, alltså. Sen cyklade vi hem till Lisa, där vi drack te och hade det möööös. Blev sedan upphämtad av min jobbigt överbeskyddande pappa vid 11 tiden. Ligger förtillfället i min säng och smsar med min Eliiin. Hon är för fin, alltså. Ska alldeles strax släcka ner. Morgondagen är oplanerat, vi får väl se vad som slinker in på schemat. Ska iallafall boka in lite träning. Vi hööööööörs. PEACE OUT BRUDDAHS.
/Frida

Kommentarer
Postat av: ElinSkantz

ily <3

Svar: I LOVE YOU TOO <3
thosefiveboys.blogg.se

2012-07-11 @ 02:14:23
URL: http://skaantz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0