the beat that my heart skipped

Hellluuuu. Vaknade nyss. hahah okej jag skoja. Nejmen jag glömde blogga imorse så bloggar nu istället. Har varit barnvakt åt Melker hela dagen. Vi har typ gungat, dansat, sjunigt, träffat Ellinor, åkt buss, sovit och gosaaat. Han är så fin. Han blev iaf upphämtad vid 6 tiden. Sen dess har jag suttit här och kollat på min strumpa. Okej, kanske inte men jag har typ. eeeeeeeeh, lyssnat på musik, pratat med Hanna och kollat massa skit på the computa. Ikväll kommer Alice hem också. Treeeeeeeevlans. Jag slog nyss mitt rekord i tempel run också, wweeeehoooo. Okej, nu ska jag gå. Haiiido.
/Frida
pic.twitter.com/mrNUczvb
fin unge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0