TGIF TGIF TGIF TGIF TGIF

tjenare sitter här i min ensamhet på en fredag och lyssnar på ed sheeran och snackar strunt med frida i telen.  Se har jag även hämtat ett strot glas pepsi och en skål chips som jag knapprar på. Dagen har väl rullat på med lagom fart, kaaanske lite långsamt men det har varit helt okej. Skönt att det är helg iallafall. Nu joinade hanna oss här på msn också! Men imorn då? Jo då kommer hela tjocka släkten hit, nej men en del av den iallafall! Sen runt 6 nån gång kommer mi ladies hit! Då blireee tacooooooos och mys! Nu ska jag ta och fortsätta prata med fridus and hannus, ADIOS BITCHACHIOSS! / Alice

en liten bild på moi from le tenerife!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0