start me up

God morgon gott folk! Har nu precis klätt på mig och sitetr här och taggar upp inför dagen genom att lyssna på 1D och Ed Sheeran! Åhhh är på värsta glada, sprallifa humöret! ihihhohhehehhe. Men ska iaf snart hoppa iväg och käka lite frukost sen ska jag åka och hndla med mami tills idag och ikväll. Sen blir det bakstuga här hemma. Sen runt 2 kommer släkten hit och då blir fullt hus och en liten gullunge som kommer springa runt och ropa; Alice, alice kom! Alice kom! Haha åhh jag har saknat min lilla Nike. :') Och sen nån gång runt halv 6 så kommer tjejerna hit och då blire, tacos, massa onyttigheter och mys och troligen en hel del skratt! Ha en bra dag kära friends! / alice
EMMAGOZZI -EMMAGOZZI -Höst 2011Being strong is to see light in the dark ♥--
fattar inte riktigt vad jag skulle göra utan er tjejer, älskar er ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0