so i guess it really is just me, myself and all my millions

har nu packat klart allt och fixat musik, bok, kamera osv. och nu sitter jag här och har inget liv... Men ska nog ta oc hoppa in i duschen å har jag iallafall något att göra. Har inte gjort så mycket mer idag. Sitter typ och räknar timmar tills jag ska upp igen, kul liv! Sen så har jag ätit, surprise much? Nej men nu ska jag ta och hoppa in i duschen och sen bestämma vad jag ska åka i! / Alice
TenerifParque Santiago III,Tenerife (South), Canary Island, Spain. | Flickr - Photo Sharing!Google-kuvahaun tulos kohteessa http://static.iltalehti.fi/kuvat/matkailu/matkajutut/20071112_playaamericas.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0