shoot me down, but i won't fall.

Halli hallå! Hur är det med er? Jag kan ju i alla fall tala om att med mig är det bra, riktigt bra. Jag har precis varit ute med Totte i skogen och nu sitter jag och tittar på sommarns Gotlandsbilder med en kopp varm choklad i hand. Hade tänkt följa med mamma på ett träningspass lite senare i eftermiddag, men annars ska jag väl inte göra så mycket mer. Tänker mest ta det lugnt och njuta av de få jullovsdagar som är kvar. Kan ju också passa på att säga att jag är lagom avundsjuk på Alice just nu. Suck. Ja, ja. Hon har lovat att sola lite extra åt mig. Det blir nog bra! Kram på er.


Ganska random bild, men för er som inte redan vet det har Beyoncé fött sin lilla flicka Ivy Blue nu!
Grattis till henne och Jay-z!
/Hanna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0