schteeek schteeeek.

Hallådär finisar. Thank god it's friday, hade så hårt inte klarat än dag till i skolan. Men ja, idag då. Rätt sköna lektioner. Hade några läxförhör och diagnos men det gick faktiskt över förväntan. Kunde knappt franska glosorna när jag stack iväg till plugget men tror nog att jag lyckades sätta dit alla rätt ändå. Efter skolan gick jag hem och däckade faktikst i soffan. Låg där ett tag, sen ringde Hanna mig och vi pratade i telefon/facetime i typ 1-2 timmar. Treeeevlans. Sen åkte jag iväg med pappa och handlade och sen vid 8 tiden var det Fredagskväll med Malin på barnkanalen. Antar att hela sverigers directioners satt bänkade framför teven. Eftersom det nämnligen var storslagen intervju med 1D. Min pluttsnutt är GRYM på Sverige, bara så att ni är medvetna om det. Sen ringde iaf Alice mig och vi pratade i typ 2 timmar. Min morbror var också här ikväll, och han trodde att mitt öra skulle brinna upp pågrund av alla telefonsamtal...! Håller icke med. Men imorgon leder iaf stigarna oss ut till Vattholma med hela bunten. För lite tjejmys och sleep-over-power. Fortfarande världens finaste ord♥  Men nu saknar det tydligen mig på msn så ska återgå till det. Vi hörs vännusar.
/Frida

passande och fiin bild på min pöjks.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0